12 ianuarie 2010

Supa crema de conopida

Avem nevoie:

- 1 conopida la 500 gr,
- 3 cartofi potriviti,
- 4 linguri de ulei,
- 1 ceapa,
- 2 litri supa de legume,
- un pahar de smantana grasa,
- 3 galbenusuri,
- un morcov potrivit,
- un ardei gras,
- albitura,
- jumatate de telina,
- 1 lingurita mustar,
- sare dupa gust.





Am spalat conopida si am desfacut-o in buchetele, pe care le-am lasat cca 15 minute in apa rece cu sare. Intre timp am curatat cartofii si i-am taiat in cubulete, morcovul, ardeiul, albitura si telina curatate le-am pus sa fiarba bine.





Conopida am fiert-o separat in apa cu sare.



Cand au fiert legumele le-am strecurat si le-am transformat in piure (nu uitam sa pastram cateva buchetele de conopida pentru decor).




Am calit ceapa in putin ulei peste care am adaugat piureul, am stins cu supa de legume si am lasat sa mai fiarba la foc mic inca 15 minute.






La sfarsit, in supa fierbinte, am adaugat smantana batuta cu galbenusurile, lingurita de mustar si sarea.





Supa o servim decorata cu conopida si patrunjel verde proaspat, tocat marunt, alaturi de crutoane de paine prajita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Faceți căutări pe acest blog

Translate

Fair-play in bucatarie

Image and video hosting by TinyPic

Retete facute cu drag pentru cei dragi...