09 ianuarie 2010

Drob de ciuperci

Ingrediente:

- 1 kg ciuperci champinion
- 5 cepe potrivite
- 3 oua
- 4 linguri faina
- marar,patrunjel,delikat,piper dupa gust


Am tocat ceapa fin si am calit-o cu mirodeniile.Ciupercile le-am curatat, tocat si le-am fiert.









Dupa ce le-am scurs bine am amestecat cu ouale, faina, ceapa calita si verdeata tocata marunt.





Tava se unge cu grasime si se tapeteaza cu putina faina.



Punem amestecul in tava si il dam la cuptor la foc potrivit (nu ma intrebati de cate grade trebuie sa aiba cuptorul... am cuptor simplu racordat la gaze!). E gata cand e rumenit pe margini.




Se serveste rece sau cald!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Faceți căutări pe acest blog

Translate

Fair-play in bucatarie

Image and video hosting by TinyPic

Retete facute cu drag pentru cei dragi...