14 ianuarie 2010

Pizza la tigaie

Cum mandrul meu dorea "o omleta speciala" cu de toate ... a iesit o pizza la tigaie gata in 30 de minute.
Am folosit ce mai aveam prin frigider proaspat dar nu in cantitati cat sa ajunga la 3 persoane....Cantitatile le-am adaptat la marimea vasului... Sincer nu stiam cu v-a iesi asa ca am facut poza la numai doua oua ... dar am mai adaugat unul caci erau prea putine ca sa imi acopere toata suprafata. Lapte tot la ochi am pus... cred ca a fost cca 100 ml.

- 6 felii de franzela
- 2 felii muschi
- 2 felii de cascaval
- 6-7 masline
- o jumatate de ceapa mica
- 3 oua
- un sfert de ardei gras rosu
- 100 ml lapte (in functie cat e de mare tigaia)

Am faramitat painea si am pus-o in tigaia unsa cu putin ulei. Am turnat laptele peste ea si am presat putin miezul painii. Am pus dupa aceea restul ingredientelor,capacul si am lasat la foc mic jumatate de ora. Cam asta a iesit....











3 comentarii:

  1. Asta-i chiar bestiala!
    Mi-a placut si pizza de ton cu hering, adica in special blatul, dar asta m-a dat gata.
    Esti geniala!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu am ajuns sa fac o pizza care sa ma multumesca... te felicit...
    Te pup si te astepta la mine o leapsa: Ce ne uneste?

    RăspundețiȘtergere
  3. Baietii mei sunt mari iubitori de pizza in orice combinatii! Daca ei sunt multumiti si eu sunt!
    Te imbratisesz cu drag!

    RăspundețiȘtergere

Faceți căutări pe acest blog

Translate

Fair-play in bucatarie

Image and video hosting by TinyPic

Retete facute cu drag pentru cei dragi...