21 ianuarie 2010

Pui pe sare

Cum aveam niste jumatati de aripioare de pui in frigider care imi cam faceau cu ochiul la o prajeala cu mujdei de usturoi... si dorind sa evit o asa ispita dar totusi sa le manacam crocante mi-am adus aminte de o reteta a Carei cu ceapa pe sare nu mai stiu daca avea si pui prin preajma... era acum 3-4 ani daca nu un pic mai mult... totusi mi-a ramas in minte! Azi pur si simplu mi-a venit in minte combinatia de tava, sare,ceapa si pui... e nu am avut un pui intreg si nici pulpe mari ...ci niste copanele mai mici :)) am zis sa o incerc... si nu a fost mare greutate iar rezultatul... peste asteptari! Cu siguranta o voi incerca cu pulpe de pui!

Deci am folosit
- 10 aripioare (sau jumatate din 10 aripioare) :)
- sare grunjoasa (cat sa acopere tava grosime cca jumate de cm sau chiar 1 cm in tava)
- ceapa (daca tot era in reteta ce mi-o aduceam eu aminte...)
- condimente dupa gust - eu am folosit curry si busuioc

Am tavalit "puiul" prin condimente l-am asezat pe patul de sare am pus si cepele si am bagat tava la cuptor pana am vazut o culoare apetisanta in tava! :)







2 comentarii:

  1. alina,extrem de apetisante!frumosului tau ajutor i-au placut?

    RăspundețiȘtergere
  2. Daa... pentru el ciopartesc puiul in halul acesta ii plac "toate copanele de la pui" :)) A fost foarte incantat sa vada atatea copane "aproape toate numai pentru mine mami?!" :)
    Multumesc pentru aprecire! Pup!

    RăspundețiȘtergere

Faceți căutări pe acest blog

Translate

Fair-play in bucatarie

Image and video hosting by TinyPic

Retete facute cu drag pentru cei dragi...