17 ianuarie 2010

Prima leapsa primita

Sincera sa fiu am oarece emotii... nu stiu care e treaba cu lepesle acestea...

Am primit o leapsa de la Felis numita "ce ne uneste?"

Si mi-e destul de greu sa raspund... ce ne uneste ca oameni in general?

Nu pot sa dau un raspuns universal valabil... dar incerc sa scriu ce cred ca e posibil sa ne uneasca dar si sa ne desparta... pentru ca nu suntem uniti, desi ne place sa credem contrariul!
Firea omeneasca e sa fie egoista in diferite grade de intensitate...

Ca sa plec de la ceva care imi place...pasiunea de a gati, zodia din care facem parte, muzica, placerea de a ne vedea prietenii, rudele, familia, gandurile (bune sau rele), religia ( pe unii ii uneste pe altii ii invrajbeste), un gratar la munte sau langa piscina, o nunta, un botez, o inmormantare....politica, sportul, balul de absolvire, aniversarile de orice fel, un drum, o carare... chiar si internetul!

Nu mai filozofez ca nu ma pricep ii las pe altii mai priceputi....sau asa ii cred eu...
Dau cu drag leapsa mai departe Mariei si lui Claudiu


3 comentarii:

Faceți căutări pe acest blog

Translate

Fair-play in bucatarie

Image and video hosting by TinyPic

Retete facute cu drag pentru cei dragi...