19 martie 2010

Paine

Si cum a fost ziua mea pot spune ce am primit cadou, fiind un blog culinar, din partea unei prietene tare bune care a dorit sa imi usureze munca in bucatarie! A vrut sa ma surprinda si a reusit! Am primit o masina de facut paine Moulinex cu o capacitate de 1,5 kg... de familie mare! :)
Aceasta paine este prima paine facut la masina ... a iesit pufoasa pufoasa pufoasa si foarte gustoasa!

Ingredientele trebuie adaugate exact in aceasta ordine:

- 275 ml apa
- 1,5 linguri ulei
- 1,5 lingurite sare
- 1,5 linguri zahar
- 500 gr faina
- 1,5 lingurite drojdie uscata

Si-o framantaaaa ... si-o framanta ... de 3 ori dar e asa de bine ca in acest timp am stat si m-am jucat cu juniorii cum nu o mai facusem de ceva vreme! Asta mi-a placut cel mai mult!
Si uite rezultatul care a disparut rapid de pe masa cat era inca aburinda! :)))



Multam fain, draga mea, Maria!

6 comentarii:

  1. Nally, frumos cadou si faina painica! Un weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  2. Alina, sa o stapanesti sanatoasa si sa faci multe, multe painici bune cu ea!

    Maria, cred ca stii ca in mai vine ziua mea ... :p
    Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  3. Alina... ai 3 premii la mine pe blog... te pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Sfintele Sarbatori Pascale sa iti aduca pace in suflet, iubire in inimi, bucurie in casa si bunastare pe masa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cristos a inviat!

    Multumesc Felis! Am sa le ridic cand ajung in Bucuresti!

    Multumesc Cami!

    RăspundețiȘtergere

Faceți căutări pe acest blog

Translate

Fair-play in bucatarie

Image and video hosting by TinyPic

Retete facute cu drag pentru cei dragi...