16 martie 2010

O zi speciala

"La multi ani mami!!! Io te iubesc!" :))) Sebi trezit de tati pentru gradinita imi ura cel mei scump ... dulce... si sincer "La multi ani!" posibil pentru mine!

Sarbatoare mare a fost inainte... :)) duminica am petrecut in avans cu prieteni de suflet dragi ... le-am pregatit totul in casa cum era si normal sa se intample... bunatati aflate din blogurile delicioase pe care le urmaresc cu mare placere si in acelasi timp curiozitate... multumesc si voua fetelor pentru inspiratie!
Poze nu am reusit sa fac prea multe... si cele facute le-am facut in graba...
Revin cu poze un pic mai tarziu acum doresc sa daruiesc si eu virtual un buchet finutz de frezii voua celor ce intrati in mica mea bucatarie virtuala.
Vi-l ofer cu mult drag, asa cum l-am primit!

7 comentarii:

  1. La multi ani Alina!

    Sunteti niste oameni extraordinari.
    Pupici pentru cei mici :)

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani alina, sa fii fericita alaturi de minunata ta familie!superbe freziile!

    RăspundețiȘtergere
  3. un magnifique bouquet rempli de couleurs
    bonne soirée

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc frumos tuturor! Va imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumos buchet si tandru baiat!
    Norocoaso, in curand o sa-ti spuna 4 barbati ca te iubesc! Esti de invidiat!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Merci Alina! Daa abia astept si pe cei mai mici sa inceapa sa rupa cuvintele! Dar de spus ca ma iubesc imi spun de pe acum cand vin cu gurita lor mica sa ma pupe! Sunt periculosi rau... imi topesc inima toti! :))

    RăspundețiȘtergere

Faceți căutări pe acest blog

Translate

Fair-play in bucatarie

Image and video hosting by TinyPic

Retete facute cu drag pentru cei dragi...