18 martie 2010

Taitei de casa

Taiteii am invatat a-i face de la bunica mea, in copilarie intr-o vacanta de vara. De fapt, placerea de a gati de la ea am prins-o... Imi aduc aminte ce simplu si totodata gustos putea sa gateasca! Tot ce aveai nevoie gaseai in gradina, hambar sau camara... numai bunatati avea! Amintiri placute.. si nici gand, uitate! :)

E o reteta simpla care poate fi executata de oricine fara prea mult efort! Eu am adaugat putin patrunjel la ei. inspirata fiind de reteta lui Jamie cu fel si fel de mirodenii.

Cantitatea pentru o ciorba, supa, bors e suficienta dintr-un ou... eu am folosit doua ca ne place cu mai multi taitei in zeama :)))

- doua oua
- un praf de sare
- 200 gr faina
- frunze de patrunjel tocate marunt

Facem o gramajoara din faina o scobim in mijloc si adaugam ouale cu sarea si patrunjelul si amestecam pana devina o coca destul de tare.




Intindem o foaie groasa de 2 mm, presaram faina din belsug peste ea si o rulam.





Taiem cat de subtire putem fara sa ne taiem unghiile :) ... desfacem melcisorii formati si lasam la uscat este noapte.








Eu va spun sincer ca nu ii mai las sa se usuce... ii pun asa proaspeti in apa. Noua ne plac asa!

2 comentarii:

Faceți căutări pe acest blog

Translate

Fair-play in bucatarie

Image and video hosting by TinyPic

Retete facute cu drag pentru cei dragi...