19 martie 2010

Rulada de biscuiti cu nuca de cocos

Aceasta rulada este unul din primele mele deserturi realizate... cred ca aveam vreo 12-13 ani cand am rugat-o pe mama sa imi faca rulada ... reteta o vazusem intr-un ziar local si mi s-a parut simpla... cum mamei mele nu ii place sa se migaleasca la dulciuri mi-a pasat-o mie ... mi-a spus ca daca vreau sa mananc asa ceva trebuie sa imi fac ca ea nu se baga.... nici acum nu ii place sa faca altceva decat gogosi, cozonaci,placinte cu branza si clatite! :) Asa ca m-am dus in colt la magazin am luat ce imi trebuia si m-am pus pe treaba!

Avem nevoie de:

- 400 gr de biscuiti obisnuiti sau petit beure
- 250 ml lapte
- 10 linguri de zahar
- 5 linguri de cacao
- 200 gr unt
- o esenta rom
- un plic zahar vanilat
- 100 gr fulgi din nuca de cocos



Pisam biscuitii bine cat sa iasa pudra... incalzim laptele cu 5 linguri de zahar si esenta de rom pana se topeste zaharul. Il lasa ma se raceasca un pic dupa care il adaugam la biscuitii pisati amestecati cu cacaoa.



Amestecam biscuitii cu laptele pana se omogenizeaza si putem spune ca are consistenta numai buna de intins.




Punem untul la topit cu restul de 5 linguri de zahar si zaharul vanilat. Cand s-a topit adaugam fulgii de nuca si dam deoparte de pe foc.



Dupa ce am intins pe o foaie de celofan sau punga unsa cu putin ulei compozitia de biscuite intindem si crema de cocos si rulam strans. Dam rulada cel putin o ora la frigider.





E un desert pentru iubitorii nucii de cocos... :) sa aveti pofta !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Faceți căutări pe acest blog

Translate

Fair-play in bucatarie

Image and video hosting by TinyPic

Retete facute cu drag pentru cei dragi...