17 februarie 2010

Tarta de lamaie cu invelis crocant de bezea

Aluatul e cel de baza pentru tarta prezentat aici!

Pentru umplutura am folosit
- 400 gr de branza dulce
- 2 oua mari
- coaja rasa de lamaie
- sucul de la o lamaie
- 100 gr zahar
- 1 zahar vanilat (8 gr)

Pentru bezea:
- 4 albusuri de ou
- 220 g zahar farin
- un praf de sare
- 1 plic zahar vanilat (8gr)

Pentru tartele umplute cu ingrediente lichide... e recomandat sa ungem inainte aluatul cu ou si sa il dam pentru un sfert de ora la cuptor pana prinde o culoare usor aurie... pentru a nu se inmuia prea mult baza. Dupa ce scoatem tava din cuptor lasam sa se raceasca complet si abia apoi punem umplutura.





Cat s-a racit aluatul astfel pregatit, am amestecat branza cu ouale, coaja, sucul de lamaie si zaharul.



Pentru bezea am folosit robotul... peste albusuri am adaugat treptat zaharul farin, sarea si zaharul vanilat si am lasat robotul pana s-a intarit si a devenit lucioasa spuma rezultata.



Am pus crema peste aluatul racit, am adaugat si bezeaua si am dat pentru o ora la cuptorul incins la treapta medie.



8 comentarii:

  1. Eşti pricepută în ale bucătăriei.
    Spor în continuare... arată bine.. merită văzute şi încercate.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Maria... a fost delicioasa intr-adevar! Puuuup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Denisia, sunt in proces de invatare!
    Multumesc pentru vizita!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mama cum arata!!!! O fac, maine imi iau tot ce-mi trebe :)
    Inseamna ca sunteti bine? Ca a trecut ziua si n-am apucat sa te sun ... sa-mi fie rusine. Maine nu mai uit!
    Sanatate!!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumim Alina! Sunt sigura ca o sa va placa! Va imbratisez pe toti! :)

    RăspundețiȘtergere

Faceți căutări pe acest blog

Translate

Fair-play in bucatarie

Image and video hosting by TinyPic

Retete facute cu drag pentru cei dragi...